Reklama w Social Mediach!

Dokąd zmierzasz Facebooku!

23/08/2022

Facebook, firma działająca od 14 lat na Świecie i od 12 w Polsce. Zauroczyła nas możliwościami w Social Media, kontaktami ze znajomymi, komunikatorami, zdobywaniem klientów dla biznesu. Jednak ostatnie poczynania dają wiele do myślenia. Chyba więcej negatywnych skojarzeń niż pozytywnych.

Facebook parę lat temu rozwijał się prawidłowo. Zmieniali interface, możliwości reklamowe, docieranie do zainteresowanych osób przez biznes. Jednak ostatnie dwa lata to ciągłe problemy z hackerami, spamem i błędami. Tak, zauważyliśmy wiele dziur i niewłaściwych rzeczy na tym portalu, a tu nagle wyskakują z… Randkami! Szok i niedowierzanie. Czy to już kres Facebooka?

Naszym zdaniem cały tzw. “Nowy ład” Meta zmierza w przepaść. Tak bardzo chcieli być firmą, o której mówi się pozytywnie, chce się tu być, aż nagle pomysł na wejście w rynek e-randek, a może pójdą jeszcze dalej… Co tu dużo mówić. Kiedyś była Nasza Klasa i wiemy jak skończyła, teraz sądzimy, że kres Facebooka zbliża się nieubłaganie. Fachowcy wymyślają kolejne rzeczy, które niestety zapowiadają klęskę. Już taki mały znak był przy Market Place. Chcieli znaleźć swoje miejsce w świecie Allegro, Olx, eBay itp. Nic z tego nie wyszło. Market Place to jeden wielki niewypał i myślimy, że z Randkami będzie podobnie. Młodzi ludzie odchodzą z Facebooka, przechodzą na Instagram, ale większość jednak wybiera, bardzo popularny ostatnio, Tik Tok. Średnia wieku na tych wynalazkach to aktualnie Ok 24-25 lat i to jest przyszłość. A co z FB? Tu aktualnie średnia wieku to 38-42 lat. To właśnie może być powód wejścia w świat internetowych randek. W Polsce zniknęła strona Roksa, ale już powstają nowe. Wiadomo, natura nie lubi próżni i trzeba tą dziurę jakoś załatać.

Przy tak licznej konkurencji, chociażby polskich portali jak Sympatia, Erodate czy wciąż popularne chaty to się nie może udać. Facebook strzela sobie w kolano i to chyba od razu w lewe i prawe jedną kulą! Majątek jaki posiadają właściciele tego molocha na pewno można przekuć w kolejny sukces, ale należy rozpocząć poprawianie błędów i dorzucenie świeżości. Brakuje pomysłu na nowości, oryginalny i wyjątkowy produkt. Chyba pomysły się skończyły. Zaraz konkurencja wymyśli coś lepszego i o FB będziemy czytać jedynie na Wikipedii 🙂

Co by nie pisać, drogi Facebooku. Czas inwestować w młodych ludzi z pomysłami. Działania, który były robione jeszcze 3 lata były dobre i może warto do tego powrócić. Czas szybko ucieka i za chwilę ten genialny portal może zostać odłożony na półkę w bibliotece! Chyba że… No właśnie a może to by się mylimy i ludzie potrzebują cały czas kolejnych stron do ukrywania się za monitorem i szukania swojej 2 lub kolejnej już połówki?!